Новости компании

13 февраля 2017 года

Автомобільні lovestory

Автомобільні lovestory


Кохання, любов – почуття всеохоплюючі. Можна кохати свою другу половинку, любити батьків, дітей, друзів ... або автомобіль! Зрештою, наші вірні чотириколісні помічники роками безвідмовної служби цілком заслужили право на власну частку уваги, турботи й прихильності. Напередодні найромантичнішого зі свят – Дня Святого Валентина – компанія Bosch і мережа Бош Авто Сервіс підготувала добірку фактів, які доводять: любов між людиною й автомобілем існує!

 

  • Саме з любові почалася історія автомобільного страхування. Бажання захистити улюблений (і на той момент рідкісний) автомобіль від можливих збитків змусило доктора Трумена Мартіна у 1897 році заплатити 12,25 доларів за страховий поліс, за яким він отримав би компенсацію у розмірі 500 доларів у разі виникнення обумовленого страховкою випадку, а саме – зіткнення з гужовим транспортом. В Америці на той час було 4 тисячі автомобілів і 20 мільйонів коней.
  • Першою автомобільною любов’ю знаменитого спортсмена, учасника перегонів у класі «Формула-1» Кіммі Райкконена була ... одна з моделей Lada. Він придбав її у матері свого друга: жінка саме збиралася відправити автомобіль на утилізацію через поломку двигуна. Однак Райкконен врятував машину від сумної долі та, ставши її новим господарем, відремонтував і перефарбував автівку з червоного у чорний колір. Автомобіль відповів на турботу так само, як це зробив би відданий пес: довгою та вірною службою. Великого, бучного ремонту Lada майбутньої зірки «Формули-1» ніколи не потребувала; машина легко заводилася навіть у морози, в ній завжди було тепло і затишно, а після дрібних аварій на ній не залишалося слідів.
  • У 1983 році для того, щоб почати бізнес, засновник мережі піцерій Papa John’s Джон Шнаттер продав свій улюблений Chevrolet Camaro Z28 1971 року випуску за 2,8 тис. доларів. Чверть століття потому, коли мережа Papa John’s вже стала успішною світовою франшизою, а сам Джон – живим втіленням американської мрії, він поставив собі за мету розшукати і викупити улюбленицю. Цей вчинок свідчить про вічність любові.
  • У травні 2009 року Шнаттер розпочав пошуки, і вже наприкінці серпня вони увінчалися успіхом. З’ясувалося, що за всі ці роки машина змінила лише двох власників. Останній з них придбав її за п’ять років до цього, заплативши 4 тис. доларів. Повернути Chevrolet Camaro першому господареві він погодився за винагороду у 250 тис. доларів.
  • Щоб захистити кохану машину від урагану Метью, що насувався на місто Орландо (США), власник BMW M3 у кузові Е30 Рендалл Хілл сховав її ... у власній вітальні! Він заїхав на BMW M3 до будинку через широкі розсувні двері. Поруч поставив диван і столик, щоб постійно перебувати поруч зі своєю «ластівкою». Причину такої прихильності зрозуміти нескладно: BMW Рендалла є представником першого покоління M3 і тому є предметом особливого інтересу для колекціонерів. 
  • А один мешканець Лос-Анджелесу, побоюючись викрадачів, кілька десятків років зберігав рідкісну модель Ferrari-купе 250 GT PF 1959 року випуску у власній оселі. Для цього він спочатку розібрав, а потім зібрав наново одну зі стін будинку. Всі ці роки господар дбав про стан раритету і навіть опікувався його реставрацією. Проте врешті-решт погодився на пропозицію свого адвоката, продавши йому свою улюбленицю.
  • Вибір єдиного кохання з безлічі гідних кандидатур – справа нелегка. Про це свідчить досвід султана Брунею: саме йому належить найбільша у світі колекція автомобілів. У чотирьох гаражах загальною площею 1 кв. км зберігається 7 тисяч авто! Це автомобільне багатство оцінюється експертами приблизно в 5 млрд доларів. У колекції у султана найбільше Rolls Royce: їх кількість досягає 604 штуки. Різних моделей Mersedes в ній 574, а третє місце займає Ferrari (їх у султана 452).

Компанія Bosch і мережа Бош Авто Сервіс сходяться на думці, що любові та турботи гідний будь-який автомобіль – незалежно від його ціни й унікальності. І готові допомогти автовласникам побалувати їх «залізних коней» чи «ластівок» увагою та якісним технічним обслуговуванням!